Užíváme si nového venkovního hřiště a doskočiště na skok daleký.

V naší škole máme interaktivní knihovnu se spoustou zajímavých knih.

Žáci se mohou stravovat ve zrekonstruované školní jídelně.

Naše škola se nachází v obci Hať. Sousedí s Polskem a je součástí regionu Hlučínsko. 

Naše škola je pavilónová a všechny budovy, včetně mateřské školy, prošly celkovou rekonstrukcí.

Náš školní vzdělávací program má název "Škola-jedna rodina"a naší snahou je vytvářet pro žáky klidné, přátelské a příjemné pracovní prostředí.

 

Všechny třídy jsou vybaveny  výškově nastavitelným nábytkem. Ve výuce využíváme multimediální a počítačovou techniku.

Vyučující se snaží přistupovat k dětem individuálně a  jsme otevřeni i pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Důležitá je pro nás dobrá spolupráce s rodiči.

Naše škola tvoří celek spolu s mateřskou školou, která má také odloučené pracoviště i v dolní části obce.

Ohlédnutí za 1. pololetím

Vážení rodiče, zákonní zástupci žáků, 


dovolte mi, abych Vám tímto poděkovala za pomoc s distanční výukou, za výbornou spolupráci, ochotu, vstřícnost, náměty. Bez vaší pomoci bychom distanční vzdělávání sami nezvládli.


Školní rok 2020/2021 jsme začali tradičně, ale během 6 týdnů se vše změnilo a opět jsme začali učit na dálku, tentokrát povinně. Měli jsme už nějaké zkušenosti z jara a na ty jsme navázali, ve většině jsme se zdokonalili. V tomto nestandartním pololetí jsme se mimo jiné zaměřili na posilování odpovědnosti žáků za vlastní učení, za práci s časem, plnění svých povinností. Právě tyto dovednosti byly předpokladem k úspěšnému zvládnutí distanční výuky. Hodnocení žáků vycházelo ze zjištěné míry dosažení školních výstupů, ale také jsme přihlíželi i k dalším skutečnostem ovlivňující výsledky vzdělávání, kterých žák v tomto pololetí dosáhl, např. účast a aktivita na synchronní i asynchronní distanční výuce, osvojení si nové dovednosti komunikovat v prostředí Google s učiteli i spolužáky, řešení problémů spojených s distanční výukou, tvořivost, adaptabilita, schopnost organizovat si čas a učení v podmínkách, ve kterých přebírá odpovědnost za svou práci, to jak si žák osvojil digitální kompetence, jak podporuje při distanční výuce spolužáky, jak si pamatuje nabyté znalosti z prezenční výuky a jak je dokáže používat. Toto všechno jsme zohlednili při hodnocení žáků.


A jak dopadlo hodnocení za 1. pololetí školního roku 2020/21 na ZŠ Hať?


Na škole je 256 žáků, 128 na nižším stupni a 128 na vyšším stupni. S vyznamenáním prospělo 195 žáků. Na nižším stupni 113 žáků má vyznamenání (z toho se samými jedničkami 87 žáků), na vyšším stupni 82 (samé jedničky má 23 žáků). Ostatní žáci prospěli. 

Hodnocení chování: všichni žáci byli hodnoceni velmi dobře (1).

Počty známek za školu: výborných je na vysvědčení 2 317, chvalitebných je 535, dobrých 163, dostatečných 15, nedostatečných 0.

Třídní učitelé všechny žáky pochválili za jejich práci v tomto pololetí a některým udělili i Pochvalu třídního učitele. V 5. třídě získali 3 žáci PTU za mimořádnou práci pro třídu a pomoc učiteli, ve 4. třídě obdržela 1 žákyně pochvalu za reprezentaci školy ve výtvarné soutěži a v 8. třídě získali PTU 2 žáci za účast a dobré umístění ve školních kolech olympiád v Aj, ČJ, Z, D.


Všem žákům blahopřejeme k úspěšnému ukončení 1. pololetí v této nelehké době a přejeme ještě lepší vysvědčení v 2. pololetí a hlavně brzký návrat do školních lavic. Všichni se na vás těšíme!


Také bych chtěla poděkovat všem pedagogickým pracovníkům naší školy za jejich náročnou práci a obzvlášť náročnou v době distanční výuky. Během několika měsíců se museli i oni přeorientovat na jiný způsob výuky, přejít na nové technologie, komunikaci s žáky, kolegy, rodiči atd. Tímto jim patří můj dík.


Hodně zdraví Vám přeje Rita Sobková, ředitelka, s kolektivem pedagogických pracovníků.